Sider

torsdag den 19. februar 2015

En sprutte og en uvorn lille C


Da svigerinden fødte for nylig, næsten hele 5 uger før tid, skulle den lille pige selvfølgelig have en lille sprutte (sammen med alt det andet hun/forælderne har fået). Så skyndte mig at få gang i hæklenålen en aften og næste formiddag var den færdig og klar til aflevering da manden skulle over på barselsbesøg. Lille C og jeg blev hjemme, da de jo lå på sygehuset, og baby'er/børn synes jeg ikke skal med på et barselsbesøg på sygehuset, så længe de ikke er søskende. Så kan det altså godt vente til den nyfødte kommer hjem. 




Desuden måtte mine den største af mine fine papir-diamanter lade livet for nyligt. Havde lille C ude af syne et kort øjeblik, og selvom hun mange gange har fået at vide at hun ikke måtte røre ved dem, blev fristelsen nu for stor. Og da hun jo allerede havde fået den mast, lod jeg hende beholde den til den var mast helt til uigenkendelighed. Men hun hyggede sig. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar