Sider

onsdag den 2. juli 2014

Lang tid siden sidst

Meget er sket siden jeg postede sidste indlæg, og jeg havde slet ikke regnet med at der skulle gå så lang tid inden mit næste indlæg. Grunden, ja, min lille datter C kom til verden i slutningen af april, og lige knap fire uger efter mistede jeg min mormor til kræft. Så overskuddet til at lave noget kreativt har været meget lille. Nu er overskuddet endeligt ved at være tilbage (en smule i hvert tilfælde), og så skal der blogges kreativt igen.

En nem lille ting at lave er små eller store papir diamanter. Dem jeg har lavet her ligger på vores fjernsynsskænk og pynter. Papiret er købt i pandurohobby for flere år siden. Metoden til at folde disse fine papir diamanter er nem og tager kun få minutter, og du kan finde en guide lige her. Hvis du kan lige kreative ting og ikke allerede kender Design & Form's hjemmeside, så tjek den ud, den er virkelig fin, og har mange fine diy guides. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar