Sider

søndag den 11. januar 2015

Bukser til lille C

Her har været stille, alt for stille. Det er ikke med min gode vilje, men vi har været ramt hårdt af sygdom i familien i efteråret. Kan kun sige at jeg virkelig inderligt hader kræft, og at det har ramt alt for mange familiemedlemmer nu. Heldigvis er overskuddet i familien så småt begyndt at komme tilbage, og jeg har lavet et nytårsforsæt at jeg skal gøre noget, som gør mig glad. Og lave kreative ting og dokumentere dem, gør mig glad. Så håber der bliver mere gang i bloggen her i det nye år. 
Men nu til det, som det hele handler om, bukser til C. Hun lavede i efteråret et længde ryk, og i løbet af en uge stumpede alle hendes bukser. Så måtte jeg jo igang ved symaskinen. Modellen er efter LaRaLiL's buksemønster. Bukserne med lommer er lige efter mønstret, bukserne uden lommer gjorde jeg lidt bredere i taljen og lidt længere i benene. Dette resulterede i at de faldt af hende når hun kravlede :-) Så de blev syet ind i taljen igen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar