Sider

torsdag den 27. marts 2014

Alt det jeg i sin tid lavede til mit og mandens bryllup (del I)

For snart to år siden blev manden og jeg gift, og selvom det var et bryllup på SU budget, var der bare ting, som jeg ikke ville gå på kompromis med. Så i stedet for at købe os til mange ting, blev der kreeret mange ting til dagen. Det første jeg startede med, var at designe et monogram og vælge et mønster, som skulle være gennemgående på det hele. Mønsteret, fandt jeg på nettet, og vil jeg ikke gengive her som skabelon, da jeg ikke har rettighederne til det. 

Herefter fulgte fulgte valg af farver, som blev råhvid, gammelrosa og en mosgrøn. Disse farver var gennemgående, lige fra invitationer til borddekorationen. 

Invitationerne så således ud: 
Invitationerne udepå

Sådan så invitationerne så ud inden i.
Til kirken lavede jeg risæsker, hvorpå monogram, dato og mønster igen var gennemgående.





Desuden havde vi en masse vandflasker til receptionen, hvor jeg havde pillet etiketten af, og designet en, som passede ind i temaet. Disse har jeg desværre ikke et ordentligt billede af, men har forstørret og klippet lidt i et af billederne fra brylluppet, så man kan få en fornemmelse af, hvad jeg snakker om. 



I næste del, viser jeg det, som jeg lavede til bordet og kagen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar