Sider

onsdag den 19. marts 2014

TV møbel

Her har været lidt stille den sidste uge, har haft travlt med et par større projekter. I efteråret flyttede manden og jeg i ny lejlighed, og i forbindelse med det byggede min far os et tv-møblement, hvor vi havde plads til alle vores DVD'er, spil og vores to spille konsoller. Dette fine møbel er lavet i 16 mm MDF plade, og er rigtigt fint, men MDF er altså ikke ret kønt at se på. Men har slet ikke haft tid til male det, før nu. Og hold da op, hvor det pyntede.  

Vores TV-møbel inden malingen. 

 Vores TV-møbel efter malingen. 


Malingen der er brugt er fra Jotun, og er fra serien Lady Sensitive med glans 30. Dette er et helt bevist valgt at vi har valgt en maling der er svanemærket, da vi har haft problemer med at jeg har reageret på maling tidligere. Denne gang har jeg slet ikke reageret på malingen, selvom det er mig der har malet, så det er virkeligt positivt. Dog er malingen også dyrere en almindelig maling, men for en allergiker som mig, er de ekstra penge givet godt ud. 
Jeg har først givet det hele en gang grunder (også fra samme serie), og derefter to gange maling. To gange er rigeligt, da malingen dækker virkeligt godt, og desuden har den en lækker konsistens, som er nem at arbejde med. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar