Sider

fredag den 7. marts 2014

Velkommen til min blog

Så fik jeg langt om længe oprettet min egen blog. Her vil jeg boltre mig lystigt med at vise de ting frem, som jeg går og hygger dig med. Da bloggen jo er helt ny, vil jeg her til en start, starte med at vise nogle af de ting frem, som jeg har lavet tidligere, og som jeg har gang i lige nu. 



Nogle af de ting som jeg allerede har lavet, og som jeg vil vise her på bloggen fremover. 
Hmm… Jeg kan se at jeg skal blive bedre til at bruge mit kamera i stedet for telefonen.

Ud over alle mine kreative ting, opskrifter og alt sådan noget, vil der nok også komme et enkelt hverdagsglimt en gang imellem. Og her må jeg nok indrømme at noget af det bedste (foruden manden) er ham her: 

Må indrømme at han desværre ikke er fast inventar her i husstanden, da det er mine forældres hund. Men passer ham jævnligt og plejer at have ham i sommerferien. Og må sige han er en total lækkerbisken, men til tider lidt blondine dum, hvilket kun gør at man holder endnu mere af ham. 

1 kommentar:

  1. jeg ville gerne have 23 stk af dine smarte æsker til mit bryllup hvor der er hovedpinspiller i du kan kontagte mig på tlf nr 27702898 jeg heder tina

    SvarSlet